G-LME32X2E9G
محصول شرایط ارسال پستی را دارد .
در اين نسخه مشكلات نسخه ي گذشته بر طرف شده است و گیم پلی بازي بيشتر به سمت واقعيت پيش رفته است . -- منظور اين كه حركاتي كه در بازي هاي واقعي نيز قابل اجرا است اولويت گرفته اند و ديگر از حركات خارق العاده نيست. در این نسخه بازي قابل تغيير ميباشند و ميتوان جلوي بازيكن را گرفت يا مسير آن را تغيير داد . مثلا ميخواهيد حركت layup بزنيد و ميبينيد كه يك بازيكن سنتر بلند قامت جلوي شما ايستاده است . در اين صورت با فشار دادن دكمه ي شوت مسير خود را تغيير داده و امتياز ميگيريد . تفاوت اين حركت با نسخه هاي قبل وجود گیم پلی جديد بعد از تغيير مسير ميباشد . البته گیم پلی هاي قطع توپ بازيكنان فقط به بلاك كردن و قطع شوت محدود نميشود . قطع دريبل ها نيز در اين نسخه آسان تر شده است . ابتدا به سراغ مكانيزم دريبل برويم . در نسخه ي قبل با گرفتن دو دکمه شوت و پرش مي توانستيد تركيبي از دريبل هاي مختلف داشته باشد . امسال نيز همين رويه پيش رفته است و بيشتر دريبل ها با همان حالت قبل نجام ميشود اما امسال بايد بيشتر در دريبل ها دقت كنيد .به عنوان مثال زماني كه توپ در دست راست شما ميباشد و به سمت راست حركت كنيد بازيكن به انجام يك crossover وانمود ميكند . حال اگر شما در همين لحظه جهت را به سمت چپ حركت دهيد شاهد يك crossover كامل توسط بازيكن هستيد . البته كه حالت هاي ديگري نيز از crossover را ميتوان انجام داد . مثلا شما با حرکت به عقب بعد از همان كار قبلي ميتوانيد يك double crossover انجام دهيد . حركت Spin moves --حركت چرخشي -- در نسخه ي قبل انتظارات را فراهم نكرد ولي در NBA2K11 ستارگان NBA ميتوانند خيلي بهتر اين حركت را انجام دهند .
نسخه ی قبل سری NBA 2K واقعا بی نظیر بود. برخی از اشکالات اساسی بازی نیز رفع شده اند . یکی از مشکلات اعصاب خورد کن بازی این بود که نمی توانستید جلوی برخی از حرکات بازیکنان را بگیرید . برای مثال هنگامی که بازیکنی برای دانک زدن به هوا بلند می شد ، تقریبا نمی شد او را بلاک کرد . به عبارت دیگر شما نمی توانستید مانع از اجرای انیمیشن از پیش طراحی شده ی حرکت بازیکن باشید . خوشبختانه این جور چیزها دیگر از بازی حذف شده اند و NBA 2K11اندکی از آن حالت سینمایی خود فاصله گرفته و به یک بازی NBA واقعی بسیار نزدیک تر شده است .
نیمه ی ژوئن، لس آنجلس شاهد دو رویداد مهم بسکتبالی بود، یکی شانزدهمین قهرمانی LA Lakers در مسابقات NBA و همچنین معرفی دوازدهمین نسخه از سری محبوب NBA 2K به نام NBA 2K11 در E3. در حالی 2K Sport این کنفرانس را برگزار کرد که مایکل جردن، کسی که جای کوبی بریات را بر روی کاور بازی گرفته است. جردن در مصاحبه ای گفت: "هیچ شکی ندارم که 2K11 با استقبال عظیم گیمرها و هواداران بسکتبال مواجه خواهد شد، می خواهم به صورت مجازی به میدان پای بگذارم، امیدوارم آنها مرا در SlamDunk Mode قرار دهند!" و اینچنین شد، شما می توانید Dunk را با مایکل جردن تجربه کنید. اولین و تنها تغییر در گیم پلی که در E3 از آن صحبت شد در مورد سیستم حرکتی بازی و انجام دریبل به مدت طولانی است. ظاهراٌ گیمر ها به این نتیجه رسیده اند که حتی انجام حرکات چرخشی ساده در بازی بسیار مشکل است، اما تا کنون هیچ اطلاعاتی در دست نیست که 2K Sports چگونه می خواهد دریبل زدن را آسانتر کند. آنها می گویند قصدشان این است که همه امکانات بازی برای همه ی گروههای مخاطبشان قابل دسترسی باشد.تغییر بزرگ دیگر در بازی گزارش و تفسیر بازی است. 2KSports برای طراحی منوی بازی و همچنین دستور العمل های بازی و نوسازی نمای بازی یک طراح را از بیرون شرکت به خدمت گرفته است، همچنین قرار است شفافیت و جلای تصویری بازی بهتر از نسخه ی قبل شود، با این حال همان نسخه ی قبل یکی از بالاترین رتبه ها در بازیهای سال کسب کرد.
حداقل |
|
OS : | Microsoft Windows XP/VISTA/Seven |
CPU : | Core2 Dou E5500 or AMD Equivalent |
RAM : | 2GB |
VGA : | DirectX 9.0 - 512MB |
HDD : | 7.7GB of free space |
DVD : | 2DVD |