G-LME32X2E9G
Warner Bros. Interactive Entertainment ساخت بازی را به Grin سپرد. خوشبختانه فرصتی پیدا کردیم تا اینکه بازی را برای اولین بار در جلسه خبری Grin در سانفرانسیسکو از نزدیک تجربه کنیم.
در مرحله ی اول با صحنه ای شروع می شود که Cross در حال نگاه کردن به دشمنانی است که بین او و هدف قرارگرفته اند. وظیفه ما در این مرحله این است که راه خود را از میان ساختمان ها و گذرگاه های باریک باز کرده و خود را به نقطه ی هدف برسانیم و البته دشمنان مزاحم را نباید فراموش کرد دشمنانی که برای نابودی آنها باید از تمامی روش های ممکن استفاده کرد. Weapons of Fate یک بازی سوم شخص اکشن است که شامل هر دو روش مبارزه با اسلحه و مبارزه ی نزدیک می شود.استفاده از حرکات مبارزه ی نزدیک بسیار ساده و روان است و می توان گفت حالتی شبیه به حرکات Gears of War را تداعی می کند.برای استفاده از این حرکات تنها کافی است خود را به دشمن برسانید و سپس کلید خواسته شده را فشار دهید.
شاید حرکات مبارزه نزدیک جالب و سرگرم کننده باشند اما ویژگی اصلی بازی و بخش عمده آن به استفاده از اسلحه مربوط می شود جایی که Wesley و Crossهر دو توانایی شلیک گلوله در مسیر منحنی را خواهند داشت.با استفاده از این قابلیت می توانید دشمنانی را که سنگر گرفته اند در پشت سنگر به ظاهر امن خود هدف قرار دهید.البته استفاده از این قابلیت بستگی به درجه ی آدرنالین شما دارد.زمانی که دشمنان خود را با روش های استاندارد به بکشید درجه ی آدرنالین پر می شود که در این حالت می توانید از قابلیت شلیک گلوله در مسیر منحنی استفاده کنید.
برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید کلید Right Bumper را نگه دارید در این حالت تمام دشمنان موجود در صحنه با رنگ قرمز مشخص می شوند(حتی دشمنانی که سنگرگرفته اند) البته مسیر شلیک گلوله هم به صورت منحنی قرمز رنگ نمایش داده می شود برای شلیک گلوله باید نشانه گیر خود را آنقدر جابه جا کنید تا اینکه دشمن مورد نظر به رنگ سفید درآید این علامت به این معنی است که گلوله شما در صورت شلیک به هدف خواهد خورد برای شلیک گلوله هم تنها کافی است کلید Bumper را رها کنید.
در مرحله ی دوم Wesley در حالتی دیده می شود که درون یک حیاط کوچک توسط دشمنان خود محاصره شده است. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که یکی از دشمنان را به گروگان بگیریم و از او به عنوان سپر انسانی در برابر هجوم دشمنان استفاده کنیم.با هجوم دشمنان می بایست در حالی که بدن گروگان در اثر شلیک گلوله ی دوستانش سوراخ سوراخ می شود خود را به یک سنگر مناسب برسانیم .سیستم سنگیر گیری Weapons of Fate تا حدود زیادی به سیستم Gears of War شباهت دارد.خطرناکترین دشمنان شما در بازی سربازانی خواهند بود که با زره ی کامل به سمت شما می آیند که برای کشتن آنها باید از گلوله های خمیده و یا مبارزه ی نزدیک استفاده کنید.
اگرچه مرحله ی اول و دوم در نوع خود بسیار جذاب و سرگرم کننده بودند اما باید گفت مرحله ی سوم اوج هیجان Weapons of Fate را به نمایش می گذارد.در این مرحله Wesley به انباری حمله می کند که پرشده از نیروهای دشمن، هیجان این بخش بخاطر سرعت زیاد گیم پلی بازی در انجام حرکات زیبای پی در پی و شلیک های سریع به سمت دشمنان و اشیای مختلف برای ایجاد انفجار است در این بخش به جرات می توان گفت هیجان واقعی یک بازی اکشن را احساس خواهید کرد.
Weapons of Fate براساس موتور عنوان دیگر Grin با نام Bionic Commando ساخته می شود اما در حالی که BC بیشتر بروی مبارزه در فضاهای باز تمرکز دارد Weapons of Fate به شکلی خاص براساس سرعت عکس العمل و تصمیم گیری بازیکنان در فاصله های نزدیک طراحی شده است.
حداقل |
|
OS : | Microsoft Windows XP/VISTA/Seven |
CPU : | INTEL Core2 Dou E5200 or AMD Equivalent |
RAM : | 2GB |
VGA : | DirectX 9.0 - 1GB |
HDD : | 4.6GB of free space |
DVD : | 1DVD |